Mi befolyásolja a lágylézer árát? Miért olcsóbb a Handy Cure S' más hasonló készülékeknél?

Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a magasabb ár magasabb minőséget is takar. Ez azonban nem feltétlenül igaz. Egy nadrág, egy hajszárító, vagy étterem esetében aránylag kis költséggel és könnyen ellenőrizhető, hogy feltételezéseink megfelelnek-e a valóságnak. Mi a helyzet azonban, ha olyan eszközről van szó, mely sokba kerül, és hatékonysága nehezen mérhető? Mint például a lágylézer készülékek.

Először is érdemes tisztában lenni azzal, milyen tényezők befolyásolják egy termék, így a lágylézer készülékek árát:

  1. Az előállítás költsége

A minőségi alapanyagok sokba kerülnek, így az ilyenek felhasználásával készült termékek drágábbak, mint a rossz minőségű alapanyagból készült társaik. Műszaki cikkek (így a lágylézer készülékek) gyártása során azonban az alapanyagokénál lényegesen nagyobb terhet rónak a gyártókra a kutatás-fejlesztés költségei.

A kutatás-fejlesztést egy terméknél csak egyszer kell megfinanszírozni, ezért minél nagyobb mennyiségben, minél korszerűbb technológiával állítják azt elő, annál olcsóbb a gyártás egy termékre vetítve.

A Handy Cure S’ lágylézer készüléket négy kontinensen (Európa, Amerika, Ázsia, Ausztrália) számos országban árusítják, ami biztosítja a költséghatékony gyártáshoz szükséges nagy mennyiséget.

  1. Marketing költségek

A vállalkozások, ha azt szeretnék, hogy termékük híre eljusson a vásárlókhoz, kénytelenek reklámozni azt. A reklámozás költségeit pedig bele kell építeniük az eladási árba. Nem mindegy azonban, hogy az eladási ár hány százaléka fedezi a reklám költségeket.

Ha például egy lágylézer készülék gyártója azt szeretné, hogy termékét orvosok ajánlják betegeiknek, a legtöbb esetben (akár több tízezer forintos) jutalékot kell adnia az orvosnak az ő közbenjárásával eladott készülékek után.

A TV és rádió megjelenések, az árubemutatók, bár segíthetnek az ismertség növelésében és a brend építésében, rengeteg pénzbe kerülnek, és szintén a vásárlónak kell megfizetni ezek árát.

A Handy Cure S’ lágylézer készüléket kis költségvetéssel, nagyon célzottan hirdetjük csak, így annak árában minimális a marketig költség részaránya.

  1. Az üzemeltetési költségek

Minél nagyobb a forgalmazó cég, illetve minél nagyobb hangsúlyt fektet a reprezentációra, annál többe kerül a cég üzemeltetése. Az elegáns bemutatóterem bérleti díja, és rezsije, a direkt marketing és az alkalmazott üzletkötők bére, járulékai, telefonszámlája és jutaléka mind hatalmas összegekbe kerülnek, melyet szintén az árrésből kell kigazdálkodni.

A Lux Kereskedelmi Kft. családi vállalkozás, mely nem alkalmaz üzletkötőket.

Hisszük, hogy jó ár-érték aránnyal, minőségi termékkel, vásárlóink felesleges rongyrázás nélkül is megtalálnak bennünket, és tovább viszik jóhírünket.

.

.

KÉRDÉSE VAN?

Szívesen válaszolunk

E-mail: gyogylezer@luxgroup.hu

Akár telefonon is

Tel: +36 (30) 999-3194

Kövessen minket:

a acebookon és a on